الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. ورزش بانوان ایران در صورت سرمابه‌گذاری آینده درخشانی دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش قایقرانی پس از کسب مدال نقره در مسابقات یونیورسیاد گفت: تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی این مدال نقره را تبدیل به طلا کنم.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
ملی پوشان پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات جام بین قاره ای با کسب مدال طلا و نقره مجموع دسته های وزنی ٦٩ و ٧٦ کیلوگرم خوش درخشیدند.
امشب بازیکنان تیم ملی برزیل برای اولین بار در تاریخ، پیراهنی یکدست مشکی را برابر گینه بر تن خواهند کرد.
ناهید کیانی یکی از تک‌ستاره‌های تکواندوی ایران موفق به کسب مدال طلای جهان در رقابت‌های باکو شد؛ دختری که تا چند ماه قبل شایعه مهاجرت و کنار گذاشته‌شدنش از تیم ملی ایران مطرح شده بود، حالا کاری درخشان در تاریخ تکواندوی ایران انجام داده و اولین زن این رشته لقب گرفته که توانسته به مدال طلا در ایران دست پیدا کند
تکواندوکار زن ایران آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد
رویا مهبودی برای اولین بار، مچ اندازی ایران را در آسیا به مدال طلای بخش بانوان در رده بزرگسالان رساند.
علیرضا سلیمانی اولین طلای جهان در سنگین وزن و بعد از انقلاب را برای ایران به ارمغان آورد.
پای صحبت اولین بانوی مدال‌آور تاریخی دوومیدانی در پارالمپیک توکیو نشستیم، او درباره نحوه ورودش به ورزش و سختی‌های زیادی که برای رسیدن به موفقیت در رشته والیبال نشسته و سپس دوومیدانی تحمل کرده است، سخن گفت.
نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
برای نخستین بار بعداز ۱۶سال مسی و رونالدو بین ۱۰ بازیکن برتر سال فوتبال نبودند. این یعنی به پایان عصر دو غول فراموش نشدنی تاریخ فوتبال رسیدیم. برای اولین بار هم توپ طلا به یک مسلمان رسید
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اولین طلای تاریخ ایران در دوومیدانی دختران آسیا
عیدیان در فینال این ماده با ثبت زمان ۱:۰۱.۰۴ دقیقه عنوان نخست مسابقات را از آن خود کرد و اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد.
سيده الهام حسينى با مجموع ٢٢٧ كيلوگرم، سه طلاى تاريخى را براى وزنه بردارى ايران به ارمغان آورد.
الهام حیسنی اولین مدال طلای آسیا در تاریخ وزنه برداری زنان ایران را به گردن آویخت.
الهام حیسنی اولین مدال طلای آسیا در تاریخ وزنه برداری زنان ایران را به گردن آویخت.
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. او در مجموع برنز گرفت.ورزش بانوان ایران تشنه سرمایه‌گذاری است
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری بازی های کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی بود
فرانس فوتبال امشب فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام کرد که در آن نامی از دو ستاره پاری سن ژرمن دیده نمی‌شود.
فرانس فوتبال تا دقایقی دیگر فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام می‌کند.
اولین ورزشکار مغولستانی که موفق به کسب مدال طلای المپیک برای کشورش شد، به دلیل قتل دوست دوران کودکی خود به زندان افتاد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو سواری از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه، از رکورد تولید هفتگی در ۱۵ ماه گذشته عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ